Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Karadayi - Καρανταγί: Χαμός στο πρώτο επεισόδιο του β' κύκλου του Karadayi! Όλες οι εξελίξεις


Combination of Image:Flag of Turkey.png and Im...
. (Photo credit: Wikipedia)

Το πρώτο επεισόδιο του δεύτερου κύκλου της σειράς που άρχισε μόλις πριν από λίγες μέρες να προβάλλεται στη Τουρκία, ξεκινάει στο δικαστήριο, όπου ο Μαχίρ μόλις έχει ομολογήσει ότι εκείνος σκότωσε τον εισαγγελέα Σουλεϊμάν. Ενα σούσουρο ακούγεται στην αίθουσα και η Φεριντέ ζητάει να κάνουν ησυχία...

ΑΠΟ ΤΗ ΓΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ


-Εξήγησέ μας λοιπόν πώς σκότωσες τον εισαγγελέα, ρωτάει η Φεριντέ.

-Ηταν η μέρα των αρραβώνων μου και πήγα με τον Ισμέτ στον μπαρμπέρη. Αργότερα έμαθα ότι ο εισαγγελέας με ζήτησε και ήρθα στο δικαστήριο. Δεν ήταν κανείς μπροστά στο γραφείο του Σουλεϊμάν και δεν είδα ούτε τη Σερρά. Μπήκα μέσα και μου εξήγησε γιατί με κάλεσε. Οταν μου εξήγησε τι συμβαίνει με τη μητέρα μου έχασα τον έλεγχο και τον σκότωσα. Στο μεταξύ έξω από την αίθουσα ο Τουργκούτ λέει στη Σερρά:

-Ωστε θα καταθέσεις εναντίον μου; Ωραία λοιπόν, πήγαινε. Κανείς δεν θα πιστέψει τα λόγια σου, κανείς δεν θα πιστέψει ότι ένας υπάλληλος κατηγορεί ένα σημαντικό εισαγγελέα.

-Εχω αποδείξεις για την κατάθεσή μου.

-Εχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου. Αν αποδειχτεί πως έκρυβες στοιχείο, τότε μπορεί να κατηγορηθείς για παρεμπόδιση της δικαιοσύνης και να τιμωρηθείς με 10 χρόνια φυλάκιση. Λοιπόν τι θα συμβεί με την κόρη σου μετά; Τι θα γίνει αν η μητέρα σου πεθάνει ξέροντας ότι το παιδί της είναι στη φυλακή; Ολη σου η ζωή θα καταστραφεί. Αυτή η φωτιά θα μας κάψει και τους δύο, της λέει εκείνος και η Σερρά δείχνει προβληματισμένη. Την ίδια ώρα ο Νετζντέτ παρακαλάει τους φύλακες να επικοινωνήσει με τη Φεριντέ καθώς έχει να της πει κάτι σημαντικό. Πίσω στο δικαστήριο ο Ισμέτ καταθέτει ότι πράγματι ο Μαχίρ είχε φύγει για κάποιο διάστημα εκείνη τη μέρα του φόνου.

-Σας αποκάλυψε ότι έκανε φόνο, τον ρωτάει η Φεριντέ και εκείνος κοιτάζει τον Μαχίρ.

-Οχι, δεν είπε τίποτα, λέει ο Ισμέτ και ο Μαχίρ παρακαλάει τη Φεριντέ:

-Τιμωρήστε με, εγώ σκότωσα τον εισαγγελέα και όχι ο πατέρας μου.

-Ψέματα, ο γιος μου δεν είναι δολοφόνος, φωνάζει ο Ναζίφ. Η Φεριντέ ζητάει διάλειμμα για να αποφασίσει. Ο Ναζίφ δεν χάνει ευκαιρία να φωνάξει στο γιο του γι' αυτό που έκανε, ενώ ο Νετζντέτ τηλεφωνεί στο γραφείο της Φεριντέ και αποκαλύπτει τα πάντα, χωρίς να ξέρει ότι στο τηλέφωνο είναι ο Τουργκούτ. Η Μπαχάρ της λέει:

-Φεριντέ, αυτός ο άνθρωπος κάνει τα πάντα για να σώσει τον πατέρα του. Δίνει τη ζωή του γι' αυτούς που αγαπάει. Κι εσύ είσαι σαν εκείνον.

-Μπαχάρ πρέπει να τον συναντήσω, θα με βοηθήσεις να πάω χωρίς να το μάθεις κανείς, ρωτάει η Φεριντέ και πράγματι η συνάντηση του ζευγαριού γίνεται.

-Τι είναι αυτά που κάνεις Μαχίρ; Γιατί λες ότι εσύ τον σκότωσες;

-Φεριντέ ξέχασε ότι με ξέρεις. Η απόφασή σου δεν πρέπει να επηρεαστεί. Αυτή ίσως να είναι η τελευταία μας συνάντηση. Ισως μία μέρα να με συγχωρέσεις.

-Γιατί κάνεις όσους σε αγαπούν να στεναχωριούνται; Εχεις μια τελευταία ευκαιρία να τα αναιρέσεις όλα. Οι δυο τους ζουν μια τρυφερή στιγμή χωρίς να ξέρουν ότι τους φωτογραφίζουν. Αργότερα στο δικαστήριο καταφέρνει να αποδείξει πως ο Μαχίρ ψεύδεται, αλλά και ότι ο θάνατος της Καντέρ ήταν δολοφονία. Ο Τουργκούτ επισκέπτεται τον Νετζντέτ στη φυλακή και μετά τη συνάντηση ο Νετζντέτ δίνει εντολή να σκοτώσουν την κοπέλα του Ιμπο, ενώ ο Μπουλέντ ανακαλύπτει γιατί η γυναίκα του είναι ψυχρή. Η Φεριντέ επισκέπτεται ξανά τον Μαχίρ στην καινούρια φυλακή όπου μεταφέρθηκε.

-Ποιος σε βοήθησε να έρθεις σ' αυτή τη φυλακή;

-Σύμπτωση!

-Είναι τυχαίο που εδώ βρίσκεται και ο Νετζντέτ; Θέλεις να τον κάνεις να μιλήσει, ε; Εμένα δεν μπορείς να με κοροϊδέψεις.

Μαχίρ και Νετζντέτ συναντιούνται στη φυλακή!

Ο Μαχίρ επιτέλους συναντάει στη φυλακή το Νετζντέτ.

-Κοίτα πόσο μικρός είναι ο κόσμος, λέει ο Μαχίρ.

-Κι εγώ σε περίμενα Μαχίρ αδελφέ μου, κάθισε, του απαντάει εκείνος και ο Μαχίρ τον καρφώνει μ' ένα στυλό στο χέρι και κάθεται δίπλα του.

-Δεν ήρθα για να συζητήσουμε. Ξέρεις για ποιο λόγο ήρθα. Δεν θα φύγω αν δεν μάθω. Ενας από εμάς θα φύγει από εδώ ασφαλής. Τώρα πες μου ποιος κρύβεται πίσω από αυτό;

-Δεν θα μιλήσω αν δεν μου εγγυηθείς για τη ζωή μου. Δεν θα πάω πουθενά, κάνε λίγο υπομονή. Το βράδυ η Φεριντέ συγχαίρει τον πατέρα της για την υποψηφιότητά του και για λίγο δίνει το «παρών» στο πάρτι που γίνεται. Αργότερα όμως κάθεται μόνη της στη βεράντα κοιτώντας τον ίδιο ουρανό που κοιτάζει και ο Μαχίρ εκείνη την ώρα.

Το μεγάλο σκάνδαλο

Το επόμενο πρωί όμως ξεσπάει το μεγάλο σκάνδαλο όταν δημοσιεύεται στις εφημερίδες η τρυφερή φωτογραφία της Φεριντέ με τον Μαχίρ με τον τίτλο: «Ο έρωτας της εισαγγελέα με έναν κακοποιό». Το σοκ για τους γονείς της αλλά και για την ίδια είναι μεγάλο. Η καριέρα της μπαίνει σε κίνδυνο. Η ίδια βρίσκεται αντιμέτωπη με την οικογένειά της:

-Φεριντέ μου, σίγουρα υπάρχει μια εξήγηση, της λέει η μητέρα της.

-Οχι, αλλά δεν είναι έτσι όπως φαίνονται τα πράγματα.

-Δεν θέλω να ακούσω τίποτα. Μου έδωσες μια υπόσχεση αλλά δεν την κράτησες. Δεν θα σε συγχωρέσω ποτέ και δεν θα σε σεβαστώ. Με έκανες να νιώσω ντροπή για έναν άχρηστο. Κατέστρεψες την πολιτική μου καριέρα. Είσαι χαρούμενη τώρα αγαπημένη μου κόρη, της λέει ο Μεχμέτ και όλοι την αφήνουν μόνη της. Ο Μεχμέτ πηγαίνει στην εφημερίδα και συναντάει τον Σινάν, που είναι ο νέος εκδότης και του ζητάει εξηγήσεις για το δημοσίευμα. Η συζήτησή τους προκαλεί σοκ στον Μεχμέτ, ο οποίος παθαίνει καρδιακή προσβολή. Η Φεριντέ μόλις το μαθαίνει τρέχει στο νοσοκομείο. Ομως η μητέρα της και ο αδελφός της τη διώχνουν. Η Σονγκιούλ μόλις μαθαίνει για τον Γιασίν τρέχει στο νοσοκομείο να τον δει. Η κατάστασή του είναι κρίσιμη και μόνο ένα θαύμα μπορεί να τον σώσει. Στο μεταξύ και ο Ορχάν μαθαίνει ότι ο αστυνομικός ακόμα ζει και σπεύδει στο νοσοκομείο για να τον σκοτώσει. Ομως βρίσκει εμπόδια.

Ο χωρισμός...

Η Φεριντέ επισκέπτεται τον Μαχίρ στη φυλακή και του δείχνει το δημοσίευμα.

-Συγγνώμη αγάπη μου. Θέλω να σε κάνω ευτυχισμένη, αλλά όλο πόνο σου δίνω. Εμαθα τι συνέβη στον πατέρα σου, ελπίζω να γίνει γρήγορα καλά.

-Μακάρι, αλλά δεν ξέρω αν θα με συγχωρέσει. Η αγάπη μας μόνο πόνο προκαλεί. Είσαι απαγορευτικό για μένα. Ούτε στα όνειρά μου δεν μπορώ να λέω το όνομά σου. Είναι αμαρτία να σε αγγίζω. Δεν μπορώ όμως να σταματήσω τον εαυτό μου. Ηθελα πάντα ο πατέρας μου να είναι περήφανος για μένα. Τώρα βρίσκομαι σε αδιέξοδο. Στη μια πλευρά είναι ο μπαμπάς και στην άλλη εσύ.

-Δεν θα με δεις ποτέ ξανά Φεριντέ. Φύγε για το καλό σου. Δεν μπορώ να είμαι ο λόγος για τον οποίο κλαις, αλλά θα βρω αυτούς που μας έκλεψαν την ευκαιρία να είμαστε μαζί. Θα τους κάνω να πληρώσουν. Το βράδυ η Φεριντέ συναντάει τον Σινάν, ενώ ο Νετζντέτ και ο Μαχίρ κλείνουν ραντεβού στη φυλακή.

-Μέσα σε μία μέρα ένα αγαπημένο σου πρόσωπο θα πεθάνει, λέει ο Νετζντέτ και ο Μαχίρ σοκάρεται.



TV σιριαλ


ΣΗΜ. Ο ΑΝΤ1  δεν έχει ανακοινώσει πότε θα αρχίσει η προβολή του β' μέρους.



Enhanced by Zemanta

1 σχόλιο:

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...